Düşünce Gücü, Odaklanmış Olma ve Güne Başlama Zamanı 


Yaşanmış olay: 28 Şubat günü Günlük Etkinlik Akış planı konusunu işlerken Güne Başlama Zamanı etkinliği denemesi başlattım. 11-B, sınıfı öğrencilerine tek tek bugün okula isteyerek mi geldin okul yerine ne yapmak isterdin sorusunu yönelttim. Lunapark, park, piknik, uyku, eğlence vb. Cevaplar aldım. Öğrencilerim nasıl olsa hiç bir şey değişmez ki duygularıyla cevap vermiş aslında yapılan etkinliğin etki gücünü anlamamışlardı. Çok değil 5 dk sonra sınıfımızın kapısı çaldı. Gelen elinde 1 tomar kağıt olan müdür yardımcımızdı. Geliş sebebini açıkladığında herkes şaşkındı. Küçükçekmece Belediyesinin yeni açılan macera parkına öğrencilerim davet ediliyordu. Yani güne başlama zamanı denememizde yönelmiş oldukları ortak nokta okul dışında vakit geçirmek fikri gerçek olmuştu. Güne Başlama Zamanı çoğu okulda ya yapılmıyor yada geçiştiriliyor. Eğer yapılırsa çocuk düşüncesi ve yaratıcılığı yüksek kazanımlı eyleme dönüşebilir. Düşünce ve eylem arasında bu şekilde güçlü bağ kurulabilir ve yaşama pozitif bakan olumlu algısı yüksek bireyler yetiştirmek mümkün olabilir.  Sevgiler. E.G. 😊

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s